FAQ

Wat zijn de openingstijden van jullie klantenservice?
De klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar. Telefonisch of per e-mail van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur. Per e-mail op zaterdag en zondag.
Tel: 010-751 6400
E-mail: info@ticketcounter.nl

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kom ik aan mijn e-tickets? 
Mogelijk is de bevestigingsmail binnengekomen in een map met ongewenste e-mail of spam. Wanneer dit niet het geval is, kun je contact opnemen met de klantenservice door te bellen naar 010-751 6400 of per e-mail naar info@ticketcounter.nl. 

 

Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Je ontvangt de tickets doorgaans direct na verwerking van de betaling. Het kan echter zijn dat bij bepaalde evenementen er in je bevestigingsmail geen directe link naar je tickets zit. We zorgen dat de tickets uiterlijk een week voor het evenement beschikbaar zijn.

 

Wat moet ik doen als ik mijn tickets kwijt ben?
Wanneer je de tickets kwijt geraakt bent, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice via 010-751 6400. Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur. Of op zaterdag en zondag per e-mail via info@ticketcounter.nl.

 

Hoe schrijf ik mij uit voor e-mails?
Onderaan een ontvangen e-mail vind je de knop afmelden. Door hierop te klikken meld je je af voor alle e-mails. Orderbevestigingen blijf je wel gewoon per e-mail ontvangen.

 

Welke cadeaubonnen accepteren jullie?
Wij accepteren op dit moment geen enkele cadeaukaart.

 

Op welke manieren kan ik betalen?
Online kun je bij ons betalen met iDEAL, Mastercard, Visa, Amex, Bancontact en Paypal. De betaalmethoden kunnen per ticket verschillen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt de bestelling meestal annuleren. Wij verzoeken je om een mail te sturen naar info@ticketcounter.nl met daarin het ordernummer en de reden van het annuleringsverzoek. Per ticket kan het verschillen of de bestelling geannuleerd kan worden.

 

Wat gebeurt er wanneer een evenement of dagje uit wordt verplaatst of geannuleerd?
Indien een evenement of dagje uit door de organisator wordt verplaatst wordt er door ons contact met je opgenomen waarin de opties worden toegelicht. In principe zijn de tickets die je reeds in je bezit hebt automatisch geldig voor de nieuwe datum, tenzij anders door ons vermeld. Mocht je op de nieuwe datum verhinderd zijn of als het evenement/dagje uit wordt geannuleerd zullen wij uitsluitend de ticketprijs restitueren.